Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Garantie & klachten

Garantie

Wij behandelen onze producten met de grootst mogelijke zorg en doen ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor jij aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hierover melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

We doen ons uiterste best om jou tevreden te maken. Heb je toch een klacht?
Het spijt ons dat we je op deze pagina tegenkomen. Blijkbaar hebben we toch een steekje laten vallen. Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Door contact op te nemen met de klantenservice gaan we ons best doen de klacht op te lossen.

Niet naar tevredenheid geholpen?
Dan heb je nog de mogelijkheid je klacht voor te leggen aan Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Wij gebruiken cookies om het winkelen bij Mijndeurenwinkel.nl voor u zo makkelijk mogelijk te maken. Akkoord Meer over cookies »